Productinfo's

Selecteer een hoofdrubriek en verfijn eventueel met een maand

VlamBapao: nieuw vuur in diepvriesassortiment

VlamBapao: nieuw vuur in diepvriesassortiment

 

SCHIEDAM - Topking, de maker van Vlammetjes, introduceert de VlamBapao. Het stoombroodje met een vulling van pittig gekruid Vlammetjes- kipgehakt zet de ‘jongere doelgroep in vuur en vlam’. Retailers zullen vooral warmlopen voor de aantrekkelijke marges op deze kwalitatieve en opvallende broodsnack, laat commercieel manager Oscar Visser namens het bedrijf weten. De broodsnack VlamBapao is volgens Topking een nieuwe impuls voor het diepvriesassortiment. Topking speelt met de VlamBapao in op de vraag naar pittige snacks die snel en simpel te bereiden zijn. Het Schiedamse concern produceert meerdere soorten fingerfoodsnacks  onder eigen merknamen. Het assortiment bestaat naast de Vlammetjes (sinds 1982), uit  KaasTengels, de VlamTosti, VlamPanini en Vlammensaus. Nu komt daar dus de VlamBapao bij. Oscar Visser: ‘Onder het motto ‘Hemels van buiten, duivels van binnen’ wordt ter ondersteuning een on- en offlinemediacampagne gevoerd. Het stoombroodje heeft een rijkelijk gevulde pittige vulling van Vlammetjes-kipgehakt.’ De VlamBapao is gemaakt van luchtig bapaodeeg. Het broodje is snel en gemakkelijk te bereiden in de magnetron of pan. ‘En dus geschikt als tussendoortje op elk moment van de dag. Bapao’s zijn fast  movers en met name populair onder jeugd’, weet Oscar Visser. De VlamBapao wordt diepgevroren aangeleverd en is per stuk in een opvallend bedrukte folie verpakt. Een doos bevat 10  stuks x 140 gram. Na opname bij Jumbo vanaf week 22 volgt de  komende weken ook distributie bij enkele Superunie-leden. ‘De adviesprijs voor dit  margerijke product is € 0,99’, zegt Visser. 

 
Voor meer informatie: www.topking.nl 
 
tel. (010) 521 79 00

Home Terug